De 10 werken van CD&V Hooglede-Gits

Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen in 2012 vormde de CD&Vploeg onder leiding van burgemeester Rita Demaré (zelf goed voor 1433 voorkeursstemmen) een coalitie. Met veel goesting werden de handen uit de mouwen gestoken voor Hooglede-Gits en al haar inwoners. Vandaag, bijna zes jaar later, staan we voor nieuwe verkiezingen. Tijd om even achterom te kijken en de realisaties op een rijtje te zetten. We vatten de voorbije jaren met 2 kernwoorden samen: “bouwen” en “vertrouwen”.

De 10 werken van CD&V Hooglede-Gits

Er werd de voorbije jaren gebouwd - en dit mag letterlijk en figuurlijk worden opgevat. We hebben gebouwd aan infrastructuur en aan dienstverlening, maar ook aan relaties en netwerken. Steeds met het oog op de toekomst van onze gemeente. Steeds in dienst van onze inwoners en met een waakzaam oog op de beschikbare middelen. We hebben opgebouwd, maar ook afgebouwd, zoals bijvoorbeeld de financiële schuld van onze gemeente.

En misschien wel het belangrijkste, we hebben gebouwd aan vertrouwen. Het vertrouwen van u, de kiezer. Uw vertrouwen is en blijft onze grootste drijfveer. Uw steun heeft onze mandatarissen, raadsleden en partijbestuur gedreven om zich 100% in te zetten elke dag opnieuw. Omgekeerd heeft onze bestuursploeg ook vertrouwen teruggeven aan u, de kiezer. Inspraak op wijkniveau, dialoog met een bereikbare overheid en een burgemeester die luistert, adviseert en antwoordt.

Aan de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2018 vragen wij opnieuw uw steun en uw vertrouwen.
Want bouwen is een werk van lange adem. Bouwen met een visie op de toekomst van onze gemeente, vraagt vertrouwen. Wij hebben een plan voor de toekomst van onze gemeente, uw gemeente. Geef ons de kans dit plan verder te realiseren en af te werken.

CD&V Hooglede-Gits, de lijst van burgemeester Rita Demaré, gaat 100% voor de toekomst van Hooglede-Gits en al haar
inwoners. Wij willen verder, bouwen op vertrouwen.

Rita Demare (lijsttrekker - burgemeester) en Frederik Demeyere (voorzitter)