Jeroen Decorte

12 november 1988

• Geboorteplaats:

Roeselare

Als jongere ga ik voor een dynamisch en actieve gemeente, waar jonge gezinnen zich thuis kunnen voelen. Hooglede-Gits is een gemeente met een plattelandskarakter en dient dat ook te blijven, want het versterkt de samenhorigheid van onze kleine gemeenschap en zijn families.

In onze vergrijzende gemeente wordt veel aandacht geschonken aan jongeren, en dit is iets dat we moeten blijven doen. Door het ondersteunen van de jongeren en zorgen voor voldoende faciliteiten voor jonge gezinnen en kinderen zorgen we ervoor dat onze gemeente aantrekkelijk blijft voor jong en oud. Op die manier ga ik samen met het team voor een dynamisch en aantrekkelijke gemeente waar families zich thuis voelen en jongeren willen blijven.

We staan voor grote uitdagingen op vlak van wonen, infrastructuur en zorg, en als CD&V kunnen we, in samenwerking met de verschillende politieke niveaus, een verschil maken. Als jongere vind ik het belangrijk dat er een lange termijnvisie wordt uitgebouwd, en bij CD&V kan ik hier mee aan bouwen.